Baby Hello Kitty

♥ Le igen

Denna låten är helt underbar tycker jag.
Behöver ju inte tala om vem jag tänker på när jag lyssnar på den...
Det kan ni säkert lista ut själva ♥



Danish - Le igen
 

Har inte tid och ger dig inga tecken på att jag vill ha dig kvar i mitt liv
men älskling lyssna nu och lita på mig, har aldrig velat släppa dig sen
första dagen jag såg dig, jo vi ska kämpa tillsammans för meningen
du är mitt allt så snälla låt mig se dig le igen


Jag vill se dig le igen
Jag vill se dig le igen
för jag ser gråten i din själ
som väntar på att brista ut
men snälla låt mig se dig le baby
åh jag älskar dig så mycket
ta min hand och lita på
att det ordnar sig

Kom ihåg så länge du älskar mig så är det du och jag ♥




 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar