Baby Hello Kitty

♥ Gosat med Douglas idag

Har varit hemma hos Karro nästan hela dagen idag :)♥
Gosat och snusat på lilleman, bebisar luktar ju så gott !!!
Jag, Josey och Lukke tog med oss Douglas ut på en promenad på dagen , så Karro fick vila lite. 
Lukke var så gullig idag när han träffade Douglas, det första han sa´var: Åh , vad söt han är, vilka tjocka kinder. Han vågade hålla i honom en stund när jag, Josey och han var på Cafe´huset och fikade.
Det såg så gulligt ut !! 
När jag satt med Douglas i famnen hemma hos Karro sa Lukke till mej :
"Mamma, det skulle ha varit du som fick en bebis istället. Jag vill ju ha en lillebror"
Jag sa till honom att vi kan ju låna Douglas ibland , men det tyckte han inte är samma sak :)
Ja , han är lite rolig ibland min lille Lukke ♥
På em kom Izza, Micke och Jerre till Karro och vi lagade mat och åt tsm.

L´s ♥ mamma ringde mig idag , hon sa Grattis till Karro , och Grattis till "lilla mormor Mimmi".
Hon är för go´♥ !!! Hoppas att det snart blir en liten tripp till Sthlm så att jag kan hälsa på henne igen.



Douglas outfit idag, en liten "Superman" ♥




♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar