Baby Hello Kitty

♥ Ensam igen....

Nu har L♥ åkt igen , och det känns som att mitt hjärta gått i tusen bitar.
Jag älskar honom , samtidigt som jag hatar honom för att han lämnar mig igen.
Det gör så förbannat ont i hjärtat , och även fast han skriver sms till mig sen han åkte
så känns det ändå inte riktigt bra. När jag lämnade honom på Arlanda i tisdags så kändes det
som att jag aldrig mera kommer att få träffa honom. Jag försökte hålla tbx tårarna och försökte
vara stark , men det gick bara inte. Jag grät så mkt och det kändes som att mitt liv försvann.
L♥ blev ledsen att jag grät, men jag förklarade för honom att det inte var meningen och att jag inte kan
rå för hur jag känner. Mina känslor för honom är så starka , och det är klart att det gör ont när han åker igen.
Jag vet att han inte trivs i Sverige och att han inte vill vara här , och det var jag som sa åt honom 
att han skulle åka tbx igen.För jag såg att han inte mådde bra när han var här.
 Ändå blev jag så sårad och ledsen . Kanske hade jag hoppats att han älskar mig
så mkt att han kunde stanna ett tag till för min skull. Jag vill att han ska må bra och att han ska vara lycklig.
Så jag hoppas att han blir det där borta , även om det betyder att jag inte får/kan vara en del i hans liv.
Jag kommer aldrig att glömma honom , och jag hoppas att han en dag förstår hur mkt jag älskar honom och
hur mkt han betyder för mig.Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta ♥ !!
 Kärleken gör ont ,men det är bara att försöka gå vidare.
Någon dag kanske vi ses igen. Någon dag kanske jag finner kärleken och lyckan igen.
Men just nu orkar jag bara inte ...... jag vill bara vara själv just nu.
Ensam med mina tankar och alla underbara minnen och stunder som jag haft tsm med L♥ 



Någon dag hoppas jag att vi ses igen min älskade ♥
 Love you forever 
♥ ♥ ♥ 
  

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar