Baby Hello Kitty

♥ Det är ok

Fredagsmorgon , och det känns ok.......
Om någon frågar mig hur jag mår eller hur det är med mig , så svarar jag
oftast att " det är ok". Men egentligen så känns det som att jag går sönder innombords.
 Vill inte att någon ska tycka synd om mig , det är
inte det som det handlar om. Jag vill bara ha någon som bryr sig lite ... på riktig!!
Jag vet vilka som är mina vänner , och vilka jag kan lita på. Men ändå är det svårt
att prata med dem ibland. Jag har svårt att be andra om hjälp, jag försöker
hellre att klara av det själv. Jag försöker göra allt jag kan för dem som jag bryr mig
om och dem som jag älskar ♥!! Men ibland känns det bara så meningslöst......
Den senaste tiden finns det en del personer som sårat mig på ett eller annat sätt,
kanske har det inte varit deras mening att göra det. Men jag har blivit mkt sårad och
ledsen. Kanske är det för att jag inte mår så bra , och tagit åt mig för lätt.
Kanske skulle jag inte ha brytt mig om det , om jag mådde bättre.
Men det är bara att försöka gå vidare, även om det känns jobbigt.
Fastän Orken och tröttheten tar över mer och mer.......så är det är ok !!! 

Har fått mail av L♥ nu på morgonen, det gjorde mig jätte glad.
Samtidigt som det känns konstigt , ibland känns det som att jag bara duger
när det passar honom. Men jag försöker acceptera att vi kanske inte hörs varje dag,
jag försöker verkligen ...även om det känns svårt !!!
Tar en dag i taget , och försöker göra det bästa av varje dag.
Om han hör av sig är det förstås toppen , men om han inte gör det .... så "fine" !! 
Han vet att jag alltid finns här, han vet att jag inte sviker honom och jag hoppas att han 
inte utnyttjar det för att såra eller göra mig ledsen. Jag hoppas att han menar det han 
skriver till mig, det hoppas jag verkligen !!!

I dag skiner solen och det är varmt ute , trots att det är lite molnigt.
Ska iväg till Nykroppa senare , för Micke ska hjälpa mig fixa Saaben.
Nu ska jag ta och göra mig i ordning, sen blir det en sväng ner på stan och träffa Karro ♥
Snart är det "Bebis på G" hoppas jag. Tycker att hon ska ta och klämma ut den
lille nu. Längtar efter att bli "Granny", och få gosa med mitt lille barnbarn ♥  



Ha en underbar fredag, och var rädd om dem som du älskar !!
♥ Kärlek & Respekt ♥


 

Anonym

haha söt du är mamma! :D ja snart är de bebis på g hoppas jag verkligen, imorgon kanske? ;) du kommer bli världens bästa mormor, & du ÄR världen bästa mamma<3

2010-07-16 @ 11:02:08
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar