Baby Hello Kitty

♥ Can´t stop thinking about you

Det är alltid värst på kvällarna , när jag ska lägga mej och sova.
Då kommer alla tankarna ,och tårarna.
Har så svårt att komma till ro , och somna. Skulle behöva sömntabletter tror jag.
Det är jobbigt att ligga och vrida och vända på sig i flera timmar, innan man äntligen
till slut somnar. Sover ju inte många timmar sen heller , innan jag vaknar igen.
Jag försöker verkligen att inte tänka så mkt, men det är så otroligt svårt.
Jag kan inte glömma, och jag vill inte glömma. Men det är jobbigt när alla dessa tankar
snurrar runt i skallen. Han är det sista jag tänker på varje kväll innan jag somnar, och
han är det första som jag tänker på när jag vaknar.
Vet att det låter sjukt , ibland funderar jag på om jag håller på att bli helt knäpp.
Under dagarna går det bättre nu , jag försöker ha ngt att pyssla med så att jag inte
fastnar vid datorn och kollar mailen hela tiden , ifall han kanske har skrivit ngt.
Jag har blivit duktig faktiskt, jag skriver inte längre långa kärleksförklaringar
till honom via mail. Jag har lärt mej att skriva kort , som han gör. Jag skriver inte heller längre flera mail
om dagen , och vi har inte pratat på MSN ngt alls sen han åkte tbx.
Vissa dagar känns det lite jobbigt , men det går ganska bra iaf. Jag måste vara stark, och försöka
leva normalt. Han har märkt att jag inte hör av mej lika ofta längre, som jag gjorde förut, så ibland
skickar han ett litet sms om jag inte varit inne på datorn under dagen, och inte svarat på ngt mail
som han har skrivit Kanske blir han lite orolig, kanske bryr sig lite om mej iaf.
Han skrev idag att han älskar mej  , och det gör mej så lycklig innombords ♥
Samtidigt som jag inte vågar lita på det,men jag hoppas av hela mitt hjärta att han inte bara
skriver det bara för att det ska låta bra, utan att han faktiskt menar det !!!
Jag älskar honom , det vet han. Han får mej att må bra och gör mej lycklig då vi är tsm
Men han är oxå den personen som kan göra mej mest ledsen och som kan såra mej djupast.
Så jag försöker, det gör jag verkligen , försöker att inte tänka på honom 24/7. Försöker leva mitt liv,
utan honom. Det sägs ju att man inte ska gå omkring och vänta på någon, livet är för kort för att gå
och vänta. Det är bättre att leva och försöka vara glad och lycklig varje dag.
Man ska Ta vara på varje dag, för man vet ju inte hur länge man lever.
Så jag tar en dag i taget nu , så får jag se vad som händer framöver.
Jag längtar till den dagen jag kan få uppleva äkta, okomplicerad och ömsesidig kärlek. Jag önskar och
hoppas att jag kan få uppleva det någon dag, och jag hoppas av hela mitt hjärta att den kärleken
kommer från L♥ . " Kärleken övervinner allt" ....Jag drömmer om att det ska gå i uppfyllelse en dag,
  att våran kärlek är så stark att vi någon dag ses igen och att vi kan vara tms då. 

  

Livet är för kort för hårda ord, ta hand om varandra, och älska varandra ♥ 
Tårarna börjar ta slut nu, orden börjar ta slut, men minnerna förblir 
Jag ska krypa ner under täcket nu..........
Krama kudden och försöka sova lite.


♥ ♥ ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar