Baby Hello Kitty

♥ Början på en ny vecka igen

Ja nu är det måndag igen då , dagarna och veckorna går fort.
Snart 2 veckor sen L ♥ åkte, och mail & sms får jag inte så ofta nu.
Det brukar bli så, första dagarna han är borta skriver han varje dag ....men
sen blir det längre och längre innan jag hör ngt ifrån honom. Men jag försöker som sagt
att lära mig att inte kolla mailen 1000 ggr om dagen, för det gör mig bara ledsen när jag inte
fått ngt mail ifrån honom då. Jag börjar iaf vänja mig att vi inte hörs varje dag även om det känns tomt.
Men det är bara att acceptera läget, och försöka att inte bry sig om det för mkt.

Har varit och ombesiktigat bilen nu på morgonen, så nu är den godkänd.
Det känns skönt. Nu är det bara att försöka hitta någon som vill köpa den.

I går blev det en fikastund med Bella & Flisan på stan. Det var jättemysigt och kul
som vanligt. Karro var oxå med !! Bella börjar jobba nu igen denna vecka , men
jag hoppas att vi kan ses ngt under veckan iaf. Hon är en mkt fin vän , och är så
glad att hon finns !! :)♥

I dag är det molnigt och blåsigt ute, vet inte om solen kommer att titta fram
senare under dagen. Men hoppas kan man ju alltid. Det ser ut som att det kommer
att regna lite, så jag ska snart ut och klippa gräsmattan.
Sen vet jag inte vad som händer, inget speciellt planerat iaf !!

I morgon åker jag till Sthlm över dagen och hämtar L´s♥ lilla mamma.
Har ju lovat henne att hon ska få komma hit och hälsa på, och hon är jätteglad att
hon ska få göra det. Vet inte hur länge hon orkar och vill stanna. Men för mig får hon
stanna så länge som hon vill. När hon vill hem igen så skjutsar jag henne förstås tbx igen.



Nu är det dax att göra lite nytta här, kan ju inte fastna här på stolen hela dan´.
Önskar alla en fantastisk dag
SMILE & BE HAPPY !!!!
♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar