Baby Hello Kitty

♥ Blixtar & dunder

I dag kom det ett riktigt oväder här på em, och det blev så härligt i luften.
Regnet öste ner , och det blixtrade och dundrade !!!
Det behövdes verkligen komma regn, för det har verkligen varit hett och kvavt
i ett par dagar. Nu känns det lite bättre, så nu kanske jag kommer att kunna sova
gott i natt utan att svettas :)

I dag har det varit en mysig dag, på fm var jag och Lukke ner på stan och fikade
på Caféhuset. Sen kom Karro ner, och vi tog en glass på Glassbaren.
Izza och Micke kom in på em. Jag åkte och gjorde besiktning på Saaben på morgonen,
och det var några fel som måste fixas. Så jag frågade Micke om han kunde hjälpa mig med det ,
och han sa att det inte är några problem. Tur att jag kan fråga honom , och att han är så
snäll och hjälper mig. Annars vet jag inte vad jag skulle göra. När Micke fixat Saaben måste
den in och ombesiktigas. Sen ska den säljas..... Hoppas att någon vill köpa den !!
Jag körde hem Izza till Nykroppa på kvällen, för Micke åkte och jobbade nattskift.
Sen har jag bara softat och tagit det lungt resten av kvällen.

Fick ett sms av L♥ nu ikväll oxå, blev lite förvånad för trodde inte att han skulle höra av
sig alls idag. Men blev ju förstås glad när jag fick det. Det var ett mkt gulligt sms :
" Godnatt min älskade solstråle. Har ännu inget internet , mailar när jag kan.
Hoppas allt e bra,jag mår jättebra. Puss "
Självklart blev jag varm innombords när han skriver så till mig , samtidigt som de dumma
tankarna kommer upp i huvudet. Han vill vara där borta och mår jättebra, ändå kallar han mig
för sin älskade solstråle. Vad vill han egentligen ??!! Känner mig så trött och sårad
 och jag orkar bara inte tänka på det nu. Har fullt upp med att försöka få dagarna att flyta på
utan honom i mitt liv. Han har ju gjort sitt val , och jag kan inte göra så mkt åt det tyvärr.
Det känns tomt och det gör ont , men ändå måste jag kämpa på. Men han gör det ju inte lättare
när han skriver så gulliga sms till mig !!! Då börjar jag ju hoppas igen att han kanske har lite
känslor för mig iaf. Åhh vad detta är svårt !!! Kärleken gör så ont ibland ......
och jag älskar honom , trots att han sårar mig. Det känns lite psyko ärligt talat !!

 

Nu ska jag försöka sova lite , det är en ny dag i morgon !!! 
Godnatt , Sov Gott och Dröm sött ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar