Baby Hello Kitty

♥ Bedtime

Snart dax att krypa ner i sängen och försöka sova lite.
Det har varit en fin dag idag. Jag klippte ju gräset på morgonen,
och flyttade partytältet en bit. Det blev riktigt nice :)♥

Karro kom hit på em och vi gick ner till Torgis och käkade lite mat.
Efter jobbet kom Josey och Fille förbi.
Lukke ville äta pizza så jag, Karro.Lukke och Josey åkte till Palermo på kvällen.
Izza kom oxå in till stan. Micke skjutsade in henne innan han åkte till jobbet.
Vi åkte till ica och hyrde två filmer: Alice i Underlandet & Case 39
köpte även en massa godis, dricka och chips.
Det blev filmkväll hemma hos Fille sen, då vi kollade på Case 39.
Det var en riktigt bra film faktiskt , tycker jag . Lite scary då och då :)



En riktigt mysig måndagskväll tsm med kidsen♥ blev det !!!
Skjutsade hem Izza till Nykroppa efter att vi kollat färdigt på filmen hemma hos Fille.

Har mailat lite med L♥ idag oxå, och det känns faktiskt riktigt bra.
Han skrev att han älskar mej , och jag hoppas verkligen att det är sant.
Jag har skrivit ett långt mail till honom nu ikväll igen , för att berätta lite om hur 
allt känns, och vad jag tycker och tänker. Jag hoppas att han förstår ♥

Nu ska jag gå och lägga mig ..... det är en ny dag i morgon. 
GOODNIGHT & SWEET DREAMS !!
 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar