Baby Hello Kitty

Så f****** mkt snö !!!!

Fan va trött jag blir , idag har det varit värsta
snöstormen så det har kommit jättemkt snö igen .....usch !!!
Me don´t like !!!
Har varit ute och skottat två gånger idag , så nu e jag skit trött.
Tänkte snart ta och bädda ner mej i sängen, lite "update" först bara.

Jag var ju till Josey en stund igår , innan hon skulle till jobbet
Izza kom oxå dit , när hon slutat skolan
Josey bjöd på mat , det var jättegott !!!

På kvällen gick jag , Karro och Lukke hem till Jerre en stund.
Lånade badkaret , och jag klippte av mej håret med hans
hårklippnings maskin.
Så nu e jag "snaggad" igen då , men det växer väl snart ut igen.
Håret var ju så risigt och slitet igen så var tvungen att klippa av det  

Idag kom Izza hit efter skolan , och även Micke kom förbi senare.
Så när Karro kom hem åkte vi med Izza och Micke hem till dem , till "Nairobi" *LOL*
Lukke ville förstås inte följa med , så han stannade hemma.
De bjöd på mat ; Kycklinggryta med nudlar ...mumsfilibabba !!!
Jag och Karro stannade inte så länge , ville ju hem till Lukke så han skulle få ngt
i sin lilla mage oxå.
Var och tittade på en lgh till karro nu ikväll , den va riktigt fin.
Hon vill gärna ha den , så får hoppas att soc går med på att hjälpa henne

Nu ska jag lägga mej , orkar inte vara uppe längre ikväll
Natti natti och suss gott !!!



 Saknar min Älskling  ♥

♥ LÖÖÖWE & KIZZZEZ  ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar