Baby Hello Kitty

OMG

I går morse skrev jag att jag var så glad ,
Ja det var jag en stund , men sen när jag inte fick
iväg Lukke till skolan så kändes det som att allt rasade igen
Jag grät och ringde till skolan och skämdes
Sen ringde jag till SOC ,men fick inte tag i Inger tyvärr.
Men jag lämnade ett meddelande på hennes telefon svarare
så jag hoppas att hon kommer att ringa upp mej.
Jag behöver hjälp , hjälp med Lukke.
Orkar inte med detta bråk och tjafs varenda morgon när
han ska till skolan. Känner mej som en jätte dålig mamma som inte klarar
av detta. Men som sagt , jag ORKAR inte mera nu.

Tänker mkt på vad som e meningen med mitt liv , vrf ska ALLT
fucka upp sej nu. Jag lever en dag i taget , vill inte planera ngt nu
känns det som , det blir ju ändå inte som jag vill och önskar.
Det jag mest av allt önskar just nu , e att komma bort från huset
Att Älsk kommer tbx hem igen , och att jag kan få vara lycklig.
Som det känns nu , så ligger jag på botten och krälar.
Känns inte som det e värt att leva överhuvudtaget.
Men det e ju dumma tankar ....jag vet !!
Jag har ju mina barn , som jag älskar mest av allt på denna jord.
Men jag kan inte vara en bra mamma då jag mår , som jag gör nu.
Måste fixa detta på ngt sätt , annars kommer det nog att sluta illa.

Gårdagen hade sina ljusa stunder iaf.
Jag var ner till Torgis och åt med Izza och Micke.
Det kändes lite kul att sitta där nere igen, det var ju ett bra tag
sedan jag var där nu .
Minns när jag och sweetie satt där nere varje dag , det var tider det.
Vi var verkligen stammisar där ,Va skoj vi hade då !!!
Allan tyckte det va roligt att se mej sa han igår när vi kom .
Han frågade hur det var m.m
Som vanligt sa jag att allt e ok , vad ska jag annars säga.
Snälla hjälp mej , vill inte leva längre !!
Då skulle han ju tro att jag e helt dum i huvudet ...hahahaha !!

På kvällen gick jag och Josey på bio , och kollade  på "SNABBA CASH"
Den var superbra , tycker jag
Och Joel e ju så snygg , så man sitter och dreglar i biostolen ju ♥
Nä inte riktigt , men han e HET !!!

I dag e det onsdag och jag vet inte hur denna dagen kommer
att bli och hur den kommer att sluta.
Men jag hoppas att Älsk kommer att höra av sej på ngt sätt iaf
antingen via sms eller via mail.
Saknar honom enormt mkt , och tänker på honom hela tiden.
Jobbigt att vara kär , hade glömt hur det kändes.

Hoppas alla goa´människor får en fin onsdag
Ta var på dagen , och var rädda om varandra ♥



Snyggingen Joel Kinnaman

Pussar

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar