Baby Hello Kitty

Lite skumt ....

Äntligen fredag !!!
Det blir inte att jag åker till Sthlm i dag iaf , pratade med Älsk
igår kväll , och han e upptagen hela dagen och han tyckte det var bättre
att jag kommer på lördag istället.
Så jag får väl se om jag åker i morgon istället dårå.

Fick ett jättefint SMS i morse av min kära vän , som flyttat från stan.
Det värmde , och blev så glad av det !!
Hon ska visst komma till stan i helgen , så jag kanske kan träffa henne då.
Det skulle vara skoj !!! ♥

Fille sa igår kväll att vi kanske kan ta en sväng till Cesar i kväll
eftersom det inte blir någon Stockholmsresa idag då.
Ta några öl och ha lite skoj , det skulle inte vara fel.
Får väl se vad det blir senare.
Skulle va gott med några öl i kväll iaf :)
Fredagsmyyyysssss ♥



Önskar ALLA en underbar fredag , med en massa mys med nära och kära.
Ha´det riktigt skoj , och var glada !!

♥ Pussar & Kärlek ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar