Baby Hello Kitty

Jag e så glad

När jag vaknade nu i morse hade jag fått ett sms på
mobilen av Älsk ♥
Kände mej så glad i hela kroppen när jag läste det.
Han skrev: "Nu e jag framme och nyvaken älskling"
Bara några små ord , men jag blev verkligen glad att
han hörde av sej !!!

Nu sitter jag här framför datorn med mitt kaffe och
och jag hoppas att  denna dag kommer att bli bra.
Ska snart ta och klä på mej och gör  mej i ordning .
innan det e dax att väcka lill prinsen så att han kommer
i väg till skolan !!!

I går fick jag hjälp av Fille och Karro att åka och köpa några
säckar pellets , och sen hjälpte dem mej att fylla på pelletsen i
behållaren här hemma.
Jag, Josey och Karro var och hälsade på Izza och Micke en stund
oxå i går em. En liten fika stund hos dem , det var trevligt & mysigt !!
Jag och Josey var och solade solarium på kvällen ,
och det var underbart. Ska börja gå ner och sola några gånger i
veckan igen tror jag. För det e så skönt , och jag vill ju inte vara
helt blek. Gillar att ha lite färg på kroppen !!!
Ser fräschare ut tycker jag.

I dag vet jag inte vad jag ska hitta på.
Känner att jag vill göra ngt , inte bara sitta på rumpan hela
dagen , Då kommer det så mkt tankar i huvudet , och det
e bara jobbigt. Så måste se till att hitta på ngt att göra.
Josey jobbar till 14:30 , så jag kan inte träffa
henne förren i em.
Vi kanske ska gå på bio i kväll , och kolla på "Snabba Cash"
för dem visar den på bion här i stan då.
Vill ju så gärna se den !!

Hoppas att alla får en fin och mysig  tisdag



Denna bild har jag fått av Josey ♥

♥ Kärlek och Pussar till ALLA som jag älskar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar