Baby Hello Kitty

Grym feeling

Har fått ett så underbart sms av Älsk nu på morgonen ♥
"Godmorgon älskling , saknar dej . Puss "
Några få små ord , som gör att man blir så glad
Det e en grym feeling !!! ♥



Annars känns livet lite upp och ner , som vanligt !!
Lukke e hemma även idag , har försökt få tag på soc igen,
men Inger e inte där på hela dagen. Suck !!!
Fick sms av Lukke´s fröken i morse oxå , hon skrev att hon tänker
på oss och att hon hoppas att allt kommer att ordna  sej.
Det hoppas jag oxå , vill inte ha det så här som det e nu.

I dag e det fredag ..... då ska man ju ha fredagsmyyyyyyssss .
Men det e ju inte så lätt att ha det , om den man håller kär e flera tusen
mil härifrån. Men jag får väl ta och mysa lite med Karro och Lukke
ikväll iaf . Älskar ju alla mina barn så otroligt mkt ♥
E så lycklig att jag har dem !!! Dem betyder ALLT för mej !!



Hoppas att alla får en underbar fredag , med mkt mys pys !!!! 


♥ LOVE YOU ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar