Baby Hello Kitty

Sånt e livet

Ska snart ta och lägga mej , men tänkte skriva av mej lite först.
Skingra tankarna lite, och uppdatera lite från gårdagen och dagen som gått

I går var det en ganska jobbig dag igen dårå ,
men fick iaf ett sms av Älsk ♥
Blir ju alltid så glad när han skriver lite till mej.
Känns pirrigt i hela kroppen , och e så glad att han inte har
glömt mej än iaf.
I går skrev han att han e ledsen att han inte kan maila,
men att han väntar på internet kort , de var tydligen slut.
Undrar hur han klarar sej utan att sitta vid datorn nu då , men han
har väl fullt upp med annat kanske.
Vad vet jag ....kanske bäst att inte veta !!!

Dagen var ganska seg igår , och Lukke fick jag inte i väg till skolan.
Känns ju inte bra , men som jag berättat tidigare , så ORKAR jag
bara inte bråka med honom just nu.
Han mår inte alls bra , och jag behöver verkligen hjälp med honom.
Jag klarar inte av detta själv känner jag.

Izza tittade förbi efter skolan , och vi var ner till Torgis och tog en kaffe.
Jag och Karro följde med henne hem en stund på em,
fikade lite borta i Nykroppa och sen följde Izza och Micke med in till stan igen.
Bjöd dem på mat : potatisgratäng och kassler !!! MUMS !!!
När vi hade käkat skjutsade jag hem Izza och Micke igen.
Sen var jag ner och solade , det var skönt !!!
Älskar att ligga i solariet , och lyssna på musik från mobilen ♥

Jag ringde till Älsk´s mamma på kvällen . Hon blev så glad ,
och hon sa att hon tänkt på mej och undrade när jag kommer
och hälsar på igen. Jag lovade att jag snart ska komma .
Hon e så go´och snäll hans mamma.
Hon kallar mej "Lilla Mimmi" hela tiden ♥
Innan vi la på så lovade jag att höra av mej snart igen !!!



I dag har det varit ännu en ganska seg dag , har inte gjort
så mkt men känner mej ändå jätte trött.
Lukke har varit hemma från skolan även i dag !!
Micke kom förbi på morgonen när han lämnat Izza i skolan , hon
hade bara en lektion idag så han var här under tiden innan han åkte och hämtade
henne igen. När hon slutat åkte dem till Kristinehamn och hämtade Saga ♥
Sen kom dem hit igen. Jag , Saga och Karro bakade muffins medan Izza och Micke
åkte iväg och uträttade lite ärenden.
Jag och Saga ritade lite oxå , och sjöng. Hon e så underbart söt den ungen ♥









Nu på  kvällen gick Karro till Elverket en stund med en kompis ,
Lukke har suttit vid datorn som vanligt
och själv har jag inte gjort så mkt .Bara tagit det lungt !!!

Har fått ett underbart sms av Älsk idag , det stod :
"Älskar dej gumman . Puss " ♥
Hoppas verkligen att han menar det !!!
♥ I LOVE HIM , and I MISS HIM soo much ♥



Nu ska jag ta och lägga mej och försöka sova lite.
Godnatt och Suss gott alla underbara människor därute

♥ Puss på kinden , och nyp i stjärten ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar