Baby Hello Kitty

Blir såååååå trött !!!!!!!!!!

Pannan har pajat igen , tror fan inte att det e sant !!
Blir så trött på allt detta skit i huset , så jag känner bara
att jag måste härifrån !!
Orkar inte med detta längre , allt går ju åt helvete.

Känner mej fortfarande inte helt ok , har ont i magen och
är snurrig i bollen. Men har iaf inte spytt ngt mera.
Som tur är !!!

Jag och Karro var till Fille nu ikväll och lånade hans dusch.
Vi har ju inte varmvatten nu igen dårå ...hmmmm !!!
Och ingen ved har jag att elda med heller ,
så det känns ju verkligen toppen ....NOOOOOT !!

Ska ta och lägga mej nu tänkte jag , har ju inget annat att göra iaf.
Livet suger just nu , och jag vill inte ha det så här.
Hoppas att morgondagen blir bättre !!!

Godnatt , suss gott, och dröm sött ♥


♥ All my love , and lot´s of kisses ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar