Baby Hello Kitty

Back in this f****** town

Jag och Josey åkte till Stockholm i fredags em iaf ♥
Vi åkte efter att Josey varit och klippt sej ,
ingen av oss kände för att vara kvar i stan över helgen.
Så vi bestämde oss för att åka dit iaf :)

På fredagkväll var vi till Gunilla , det var trevligt.
Vi sov över hos henne den natten.
Vi var även och åt på Donken förstås ♥
Pratade med Älsk i telefonen , och berättade att jag va i Stockholm
redan , men han verkade inte inte intresserad av att ses på fredagen
Så vi bestämde att jag skulle komma på lördagen istället till honom.

Gick upp tidigt på lördagsmorgonen , satt i lugn och ro och drack
ett par koppar kaffe innan Josey och Gunilla vaknade.
Sen tog jag och Josey bilen ut till Älsk ♥
När vi kom dit var han inte hemma , men vi satt och drack kaffe
med hans goa´lilla mamma tills han kom .
Det var underbart att träffa honom igen :)♥

Sedan åkte jag , Josey och Älsk iväg till Skärholmen Centrum
för Josey ville shoppa lite kläder.
När hon shoppat färdigt åt vi på Donken innan vi åkte hem till
Älsks mamma igen !!!
Josey duschade och gjorde sej i ordning för en utekväll med
en barndomskamrat.
Så här blev resultatet när hon var färdig ....min söta lilla Josey ♥



När Josey var färdig åkte jag , Älsk och Josey ut till Ekerö och
hälsade på min kära vän Anne-Sofie
Vi blev bjudna på mat hos henne : potatisgratäng , rostbiff, sås och sallad
Det var underbart gott !!
Vi hade en mkt trevlig kväll hos Anne-Sofie , mkt skratt, prat och minnen :)♥
Vid halv tio tiden tackade vi för oss , och åkte in till city och hämtade upp
Josey´s barndomskamrat som hon skulle ut med .
Vi skjutsade hem dem till kompisens lgh på söder.
Sedan åkte Älsk och jag vidare hem till hans mamma.
Vi gjorde inte så mkt mera på kvällen , pratade och hade lite lördagsmys  ♥
Sedan la vi oss för att sova ett par timmar !!!

Klockan 5 i morse vaknade vi av alarmet.
Gick upp , drack kaffe tsm med hans mamma , och sen vid halv 7
packade vi oss iväg , och körde mot Arlanda.
Älsk tog flyget till Thailand vid 10 tiden.
Jag stannade kvar på Arlanda tills han checkat in sin väska ,
sen åkte jag och hämtade Josey hos hennes kompis.

Innan jag och Josey åkte tbx mot Filipstad tog vi en sväng
förbi Adam´s grav

 

Det har varit en underbar och mysig helg i Stocholm ♥
men nu är jag alltså tbx i detta huset som jag avskyr , Älsk e på väg till
Thailand igen , och jag vet inte riktigt när han kommer tbx igen
Han sa till mej att han "snart" kommer tbx , men det kan ju ta ett tag tror jag.
Känner mej lite trött och ledsen faktiskt ,
vill ju vara tsm med honom.
Kommer att sakna honom enormt mkt nu när han e borta.
Det kom ju lite som en chock att han åkte tillbaka dit så snart,
men det e bara att försöka acceptera läget , och hoppas 
att han kommer tbx till mej.
Jag finns ju här och väntar på honom , om han vill ha mej ♥



 Nu ska jag snart ta och lägga huvudet på kudden ,
och försöka sova lite .
I morgon e det en ny dag igen ,
ska försöka ta nya tag och inte gräva ner mej allt för mkt
för att han lämnat mej ett tag .

♥ Godnattpussar  och sov gott sweeties ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar