Baby Hello Kitty

Vet inte....

....om jag ska skratta eller gråta !!!
Det snöar IGEN , jag tror jag blir tokig . VILL inte ha mera snö nu.
Idag blåser det , och snöar så hela altanen var full med snö när
jag skulle ut där i morse och röka morgonciggen !
Va TRÖTT jag blir på denna jävla snön
Det räcker för fan med detta nu , ME DON`T LIKE !!!!!
Så idag lär jag ju inte ha några problem med att sitta sysslolös iaf,
det blir ju ut och skotta sen då ....YEAH va kuligt !!! ....NOOOOOOT !!!
Possitiva Mimmi e i farten idag som ni märker,
men ibland känns allting bara så jobbigt !!!

Kollade in ett horoskop på "Ansiktsboken" i morse ,
och mitt horoskop för dagen är visst detta :
 Ditt horoskop för 3/2
Det är en utmärkt dag för dig att ta dig an privata ting som du behöver få ur världen.
 Du vet vart du vill komma, och kanske handlar det idag om att komma ut ur huset.

Pratade med Älsk ♥ på MSN i går , berättar om det lite senare .
Skrev oxå ett låååångt mail till honom innan jag somnade igår.
Känslorna spritter i kroppen , och det känns konstigt.
Vet inte riktigt vart jag har honom , men hoppas så att han känner likadant för mej !!

Nu ska jag ta mej ännu en kopp kaffe , så att jag vaknar till ordentligt,
sen e det dax att klä på sej och göra sej i ordning 
Ska försöka få Lukke till skolan , får se om jag har turen att lyckas med det idag .

Önskar alla en fin onsdag !!
Var rädda om er ♥





♥ PUSS &KRAM ♥

 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar