Baby Hello Kitty

Life goes on

Dåligt med bloggandet både igår och idag , men här kommer lite
"update" iaf ..... igår Fredag fyllde ju Fille 19 år , så på kvällen
när Josey och Jerre slutat jobbet kom dem hit till huset.
Då åt vi först Tacogratäng , för det ville Fille ha för att det var hans
födelsedag. Till efterätt åt vi Dajmtårta & Snickerstårta som Jerre och
Josey hade med sej. Det var gott gott i gott gott !!! ♥
Av oss alla fick Fille ett sällskapsspel som heter "Förfest Spelet", ett ölglas
och en PUMA röja. Han fick även några öl !!!
Efter att vi ätit och Fille öppnat sina presenter började hans kompisar att komma,
så jag, Lukke, Izza, Karro, Josey och Jerre gick hem till Jerre och hade lite
fredagsmys tsm , så att Fille fick vara själv med sina kompisar.
Vi kom tbx vid halv tolv tiden , och då var dem fortfarande här men dem gick
härifrån efter en stund iaf så att vi kunde gå och lägga oss.







♥ FILIP 19 ÅR ♥

Lördag idag då , gick upp vid 8 tiden. Satt vid datorn och drack kaffe tills
Karro och Izza vaknade. Vid halv tolv gick vi till Josey, hjälpte henne att
färga sitt hår. Sen gick hon igenom sin garderob lite , så Karro fick ett par
tunikor som hon kan använda nu när magen växer. Jag fick en jättesöt top
av Josey, bild på den kommer någon annan dag.

Nu på kvällen har vi varit Jerre igen , Jag , Karro och Lukke.
Köpte en familjepizza som vi delade på ....yummi !!! Sen blev det
chips och godis medan vi kollade på melodifestivalen , och  dem låtarna
som gick vidare idag var helt ok båda två !!!

Har inte pratat ngt med L♥ sen i torsdags , det känns lite konstigt och visst
saknar jag honom . Men varför ska jag bry mej att skriva till honom , när han inte
bryr sej att skriva till mej längre. Det känns ju bara meningslöst tycker jag !!
Tråkigt , men sånt är livet !!!

Är fortfarande förskyld och har hosta , men jag hoppas att jag snart kommer
att bli friskt. Är verkligen inte kul att vara sjuk !!! Ogillert !!!
Lukke börjar få ont i halsen nu, sa han idag och Izza är snorig och har oxå
ont i halsen . Så detta blir nog ett roligt Sportlov med sjuka ungar !!!



Här "posar" jag för fullt .
Hahahaha...så här såg jag ut idag !! Vilket "Smajl " :)





Nej , jag har inte målat dit en "skönhetsfläck"ovanför läppen, har fått ett sår där bara.
Snart sovdax för min del , ska bara fixa lite på datorn innan jag
stänger av för i kväll .
♥GO´NATT ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar