Baby Hello Kitty

Torzzzzdag

Nu har jag tagit plats i min säng igen , tänkte snart kolla på de
sista avsnitten av "The Vampires Diaries ".
 Har ju bara två avsnitt kvar att kolla på nu , av säsong 1.
Men lite "update" först tänkte jag :) 

I morse var jag ner och solade , och det var verkligen underbart ♥
Det var ju ett tag sedan jag var och solade , så jag börjar ju känna
mej som en "blekfis" nu. Ska ner och sola en stund i morgon oxå
tänkte jag. Josey skulle oxå sola i morgon , så vi går nog ner tsm då .
Har varit och fikat med Josey på fm oxå . Vi var till"Café Huset"
och det var mysigt och trevligt !!! ♥
Vid halv tolv mötte vi Karro , och följde med henne till MVC.
Jag & Karro pratade lite med hennes barnmorska där om våran
situation just nu , och hon ska se vad hon kan göra för att hjälpa oss.
Sedan blev det en sväng till ICA oxå , där vi handlade lite mat.
Efter det gick vi hem till Jerre , lagade mat och när Jerre kom hem så åt vi.
Gick från Jerre strax efter 7 , då blev det ännu en sväng till ICA.
Handlade lite mumsigt till kvällen.Vi gjorde i ordning ciabata bröd
med skagenröra, sallad , räkor och kräft stjärtar & citron skiva på.
Det var riktigt gott det .....MUMS !!!♥

Fick ett sms av L♥ på em , tydligen så funkar inte internet som det ska
därborta , men dem hade visst lovat att det skulle funka i morgon igen.
Det hoppas jag verkligen att det kommer att göra . Han skrev " Godnatt min
älskade Mimmi " oxå  ♥ Så jag blev ju lite glad iaf :)♥
Pratade med hans mamma i telefon nu i kväll oxå , hon e´så go´och snäll !!
Hon frågade när jag kommer och hälsar på ,och jag lovade henne att jag ska komma snart ♥

Nu ska jag kolla på min favvo serie, sen ska jag försöka sova lite.
NATTI NATTI ♥



♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar