Baby Hello Kitty

En fin dag blev det trots allt ♥

Det har varit en riktigt bra och mysig dag idag , trots att det inte har
varit som det brukar , och trots att jag inte varit med den som jag skulle velat vara
med på Alla Hjärtans Dag ♥
Jag har ju iaf fått vara tsm med mina älskade barn idag , och det betydde
otroligt mkt  för mej. Vi har varit hos Jerre idag oxå.
Vi åt mat där , och till efterätt blev det paj med vaniljsås . YUMMI !!! ♥ 



Som jag berättade tidigare idag , så fick jag ju sms av "The Handsome Man"♥
i morse när jag vaknade . Och vi har även "pratat" på MSN nu i kväll.
Det gjorde mej otroligt glad ♥ Han har dator nu igen . Men han hade kört
omkull med motorcykeln och brutit några fingrar. Det var ju inte så kul dårå, han har visst
väldigt ont . Han hade varit till doktorn , och där sa dem att dem ville operera för
dem va rädda att han skulle få infektion. Men en operation kostade visst 10 000 sek,
så jag vet inte hur han tänker lösa detta. Men hoppas att han hör av sej mera någon
annan dag , så jag får höra hur det e med honom . Blir ju lite orolig förstås .
Låter ju inte så bra det där ju . Jag hoppas ju förstås att han tar och kommer hem
till Sverige istället. Så att han gå till sjukhuset här och fixa handen.
Han hade läst det långa mailet som jag skrev till honom häromdan iaf , och han
var inte arg för det som jag skrivit . Så det kändes ju bra !!
Han sa att han älskar mej ♥ That makes me so happy !!!! ♥



Nu ska jag snart ta och försöka sova , tänkte först ta och kolla på "The Vampires Diaries"
Har nämligen hittat en sida där man kan kolla på nästan hela säsongen av denna serie
Det e ju så grymt bra ju , så jag ska iaf se ett eller kanske två avsnitt innan jag somnar tänkte jag.




Natti Natti alla Sweeties ♥  

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar