Baby Hello Kitty

Tröttis

I dag har jag varit ute och skottat i 4 timmar ....oj oj oj !! :(
Det låter som att vi har en super stor gård ju , som tar så lång
tid att skotta. Men riktigt så stor e den ju inte dårå.
Men det var ju sådant snö oväder igår , och det blåste som bara den så
det blev stora snövallar på vissa ställen. Inte kul att skotta bort dem .
Men nu e det gjort iaf , och jag hoppas verkligen att det inte kommer mera
snö nu.
Jag har eldat lite idag oxå , så att huset blev lite uppvärmt iaf.
Sågade sönder de sista hyllorna , så sen vet jag inte vad jag ska ta när
jag ska elda nästa gång . Men det finns ju lite kvar iaf , använde inte allt idag.
Tvättat ett par maskiner , och tagit ett varv med snabeldraken har jag oxå gjort.
Riktigt duktig har jag varit idag , om jag får säga det själv :)

Har varit en sväng till Jerre nu i kväll oxå. Käkade varmkorv med bröd där,
och "Ben & Jerry´s" glass oxå .... mmmm så gott !!!♥
Klippte Lukke med Jerre´s hårklippnings maskin  , det blev riktigt bra.
Lukke blev väldigt lik Jerre nu när han rakade av sej håret.

Fick sms av L ♥ på kvällen , han skrev att internet hade slutat funka igen ...hm !!
Ja ja inte mkt att göra åt . Får väl se när det funkar igen !!!
Nu ska jag försöka sova , har skit ont i ryggen efter allt skottande .
Men känner mej väldigt trött. så jag kommer nog att somna gott iaf.

GODNATT alla goa´människor. SOV GOTT & DRÖM SÖTA DRÖMMAR ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar