Baby Hello Kitty

Snart läggdax

Ska snart krypa ner under täcket och sova, tänkte bara skriva
några rader till innan jag stänger av datorn för i kväll .
Dagen har varit ok idag faktiskt , trots att jag var tvungen att gå ut och
skotta i morse då ..... Hmmmm !!! 
Har tagit det ganska lungt hela dagen , softat framför datorn.
Izza kom en stund när hon slutat skolan , hämtade Josey från jobbet
på em , och sen gick jag och Lukke till Jerre en stund på kvällen.

Har inte pratat ngt med Älsk idag , men han har skickat ♥´an till mej på Facebook iaf
Glömde berätta att jag pratade med hans söta mamma i går i telefon,
brukar försöka ringa henne en gång i veckan iaf . Hon blir så glad när jag ringer
och hon säger att jag alltid e välkommen att komma och hälsa på henne när jag vill.
Hon e så go´och snäll ♥ Jag tycker jätte mkt om henne !!!

Nu ska jag försöka sova lite ,
Natti Natti , Suss Gott och söta drömmar




♥ Pussar ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar