Baby Hello Kitty

Så nära , men ändå så långt borta !!!


Sitter hemma hos Jerre nu ; jag, Izza, Karro & Lukke.
Josey var oxå här förut , men hon skulle till en kompis och kolla på film.
Men vi åt tacos , innan hon gick iväg iaf. Det var gött det !!! Vi gillert !!! ♥

Jag och Izza var ner och solade innan vi gick hit till Jerre. Det var jätte skönt !! :) ♥
Men det var inte så roligt att plumsa ner till stan i detta äckliga väder
som är idag. Snöstorm och det blåser svin kallt ju ....Brrrr !!!
  Skulle ju egentligen ha skottat idag , men det blåser så mkt så jag tar
nog och skottar i morgon i stället. Orkar bara inte med det ikväll känner jag !!!

Har pratat lite med L ♥ nu i kväll på MSN , internet krånglar visst fortfarande 
Men vi hann iaf prata lite med varandra. Får väl se när vi hörs av igen.
Det känns så jobbigt att inte veta , när vi kan höras av nästa gång.
Och jag har så mkt tankar i huvudet just nu, om hur allt kommer att bli framöver.
Om det nu kommer att bli ngt av detta överhuvudtaget.
I bland känns allt bara så grymt jobbigt, jag vet ju inte riktigt var jag har honom ,
om han verkligen är 100 % ärlig mot mej !!!
Men det lär jag ju få veta så småningom förhoppningsvis.
Det känns som att han är så nära , men ändå e han så långt borta !!! :´( ♥
Men jag hoppas , hoppas verkligen att han menar det han säger till mej !!!

Snart ska jag, Jerre , Karro och Izza kolla på melodifestivalen.
I kväll e Darin med och sjunger, och han kommer säkert att gå vidare. 

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll !!!♥  



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar