Baby Hello Kitty

Lite trött på ögat

Det blev en riktigt lyckad och rolig kväll igår :)♥
Riktigt FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYS ♥

När Izza och Karro slutat plugget igår , mötte jag upp dem på stan.
Sen gick vi och tog en fika på Café Huset .
Sen kom Josey och Sebbe ner på stan , och vi gick och solade.
Det var underbart att sola, det gillar jag verkligen !!♥
Ute var det ett riktigt busväder hela dagen, det blåste iskalla vindar
och snöade ... usch !!! Så det var ju så skönt att lägga sej i solariet en stund !!

Efter vi hade solat drog vi till ICA och handlade mat , sen blev det häng
hos Jerre en stund !!
Vid 6 tiden var vi alla samlade i huset och åt mat. Hade gjort fläskfile´, med champinjonsås
och ris, till det åt vi en sallad oxå . SUPERGOTT , om jag får skryta lite själv !!!
När vi ätit gick Fille till en kompis för dem skulle lana , Cissi gick hem och duschade men
kom tbx efter en stund. Lukke följde med Jerre hem , och han sov över där.
Jag, Josey och Cissi drog till "Cesar", när vi kom dit var det inte så mkt folk där.
men senare under kvällen kom det lite mera folk. Vi hade det jätteskojigt iaf !!!
Pimplade öl , pratade och skrattade !!! :)♥
När dem stängde vid ett tiden , gick vi till huset och hämtade vin och öl , sen
drog vi ( Jag , Josey ,Cissi ,  Mia &  Ronny) på efterfest hos Soffi.
Där var vi till halv tre ungefär , sen gick jag hem och la mej.
Josey och Cissi följde med Mia & Ronny hem , dem ville ju att jag oxå skulle
följa med men jag ballade och gick hem och la mej istället !!
Kom hem vid 3 tiden , och då kröp jag ner i min säng och somnade bums.
Det var en mkt rolig kväll igår , och är glad att vi gick ut !!!

I morse vaknade jag vid 7 tiden , så har inte sovit så många timmar.
E lite trött på ögat , men kan inte sova mera nu. Får väl lägga mej tidigare
ikväll istället kanske .
Det är lika ruggit väder ute idag , som det var igår ....Brrrrrr !!!
I HATE IT !!! Måste nog ta och skotta lite idag , men känner ju inte för det
egentligen dårå. Fast det är väl bäst att göra det , annars blir vi väl insnöade här i huset.

Tänkte gå ner och sola  även idag . Sen blir det nog att jag går till Jerre en stund.
Har inte så mkt andra planer i dag , får väl se vad som händer och sker.

Önskar alla en jättefin och mysig lördag ♥
Ha´det bäst !!!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar