Baby Hello Kitty

Lite lessen på ögat idag

Oj vilken dag det har varit idag
det har både varit jobbigt men det har även funnits några små
ljusglimtar i mitt mörker , som gjort att jag känt mej lycklig innombords !!

Gick upp vid halv 6 i morse , och tittade ut genom fönstret
och tro på fan att det snöade igen .... hmmmm !!!
Inte det roligaste att se direkt när man slår upp ögonen precis.
Tycker att det räcker med denna jävla snön nu !!
Har varit ute och skottat idag igen då , men som tur var så var
det inte blötsnö så det var inte så tungt att skotta bort iaf.
Något possitivt iaf !!!
Zingo älskar snön , så han var ute och busade lite idag, så här såg
han ut när han busat runt . Lite söt faktiskt måste jag erkänna ♥ 








Lukke har jag inte fått iväg till skolan idag heller , suck !!
Detta dilemma gör mej både orolig och lessen.
Inger ringde idag iaf , så jag berättade för henne hur det ligger till och
hon lovade att ta upp det på möte nu på onsdag .
Rektorn på Lukke´s skola ringde oxå idag , och han sa att dem saknar Lukke
på skolan . Han skulle skicka in en anmälan till soc idag.
Så nu kanske jag äntligen kommer att få hjälp med detta. Hoppas det för vill
ju inte ha det som det är nu , och vill ju inte att Lukke ska må dåligt!!!

Hämtade Josey på jobbet på em , och sen kom hon hit och bjöd på mat.
Vi åt Tacos . Mums...de e gött det !!! ♥



Skrev ett mail till Älsk ♥ i dag oxå , för nu e det inte längre så att
han hör av sej så ofta. Han har väl fullt upp därborta kanske.
Jag skrev iaf till honom , och fick tbx ett väldigt fint svar av honom.
Det gjorde mej väldigt glad och lycklig det han skrev ♥
Det känns så jobbigt att han e så långt borta , vill bara att han  ska komma hem.
Och fastän han har lovat att han kommer tbx , och att jag inte ska oroa mej ,
så känns det så konstigt. Jag kan inte riktigt förklara känslan .... 
har ju så svårt att lita på människor för jag har blivit sårad så många gånger.
Men jag hoppas av hela mitt hjärta att han kommer tbx , har inte velat fråga
honom än NÄR han kommer , men jag hoppas att det blir väldigt snart !!!
Saknar honom enormt mkt ♥



Har chattat med Sweetie ♥ på msn nu ikväll.
Det var verkligen roligt att prata lite med henne. Vi pratade om lite allt möjligt
Pratade om den gamla goda tiden , när vi höll ihop jämt " Vi mot världen"
Hon skrev att jag alltid lyckas få henne på gott humör , och att så kul som vi hade tsm
kommer hon aldrig ha med någon annan än mej !!! ♥
Vi hade det verkligen jätteskoj , hon och jag. Saknar det faktiskt !!!
Hon sa att jag e välkommen att komma och bo hos henne ett tag om jag
känner att jag vill komma härifrån , det va gulligt tycker jag ♥
Men tyvärr kan jag ju inte bara sticka härifrån , hur gärna jag än vill göra det.
Måste ju fixa lite först !!

Nu ska jag ta mej lite kvällsfika tsm med Karro och Lukke
Kanske tassar in senare innnan jag lägger mej 

♥ Pussar ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar