Baby Hello Kitty

I miss you my love ♥

Så började Älsk skriva till mej igår på msn ♥
Sen chattade vi där i ca 2 timmar , om allt möjligt.
Jag blev både glad och lessen när vi pratade där , jag vill ju
så gärna att han ska komma tbx , NU på en gång.
Men när jag frågade honom när han kommer , svarade han
bara att han inte vet i dagsläget .
Det kändes ju lite tråkigt att höra måste jag erkänna ,
men men ...han kommer ju någon gång iaf.
I bland känns det bara så jobbigt när man saknar någon så mkt
och när man inte vet när man får träffa den personen igen !!
Men det är bara att bita ihop , han har lovat att han kommer tbx ,
och det litar jag på att han gör !!



Skrev ett långt mail till honom innan jag la mej igår kväll oxå ,
och det svarade han på i morse .
Jag skrev om mina känslor för honom , och om mina om tankar.
Han skrev inte så mkt tbx , men han skrev iaf att han älskar mej ♥
Det gör mej verkligen glad & lycklig när han säger det !!
Jag vet ju inte hur länge jag får vänta tills jag får träffa honom igen ,
men inom mej finns hoppet att det inte kommer att ta alltför länge.

♥ I LOVE THAT HANDSOME MAN WITH ALL MY HEART ♥


♥ Kärleken övervinner allt





 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar