Baby Hello Kitty

I hate it , but I have to do it !!

En lugn och skön söndagsmorgon i min ensamhet.
Sitter här framför datorn , med mitt kaffe
Min dator , som på senare tid blivit min bästa vän, det låter ju sjukt
men så är det. Jag sitter framför min dator så fort jag får en liten stund över !!
Skriver massor , om mina tankar och känslor , om mitt liv och om mina drömmar . Har
fullt med olika dokument på datorn , skulle snart kunna ge ut en bok tror jag.
Det är skönt , och det känns lite lättare när jag får skriva av mej allt som
snurrar i mitt huvud. Har ju ingen som jag kan prata med , och berätta hur det
verkligen känns. Så då skriver jag i stället !!
Lite av det som jag skriver , kommer ju med här i bloggen , men inte allt.
Lite måste jag fortfarande hålla för mej själv.
Sitter även på Facebook , där man får veta både det ena och det andra.
Både på gott och ont ibland , tycker jag .
Blir oxå en hel del redigerande av foton och bilder som jag har på datorn.
Så min dator e min vän , vet inte hur jag skulle klara mej utan den just nu !!!

Jag ska slita mej från datorn en stund nu iaf , för nu är det på tiden att jag går ut
och skottar. Verkligen ingenting som jag känner att jag vill göra egentligen, men 
jag måste göra det. Det e så mkt snö på tomten nu !!!

Jag tassar säkert in senare under dagen !!
Önskar alla en fin söndag . Ta vara på dagen !!
Va rädda om er , och dem som ni älskar ♥ 



Hahaha ... en sån här hjälpsam ängel skulle jag behöva just nu.
Men jag har ju tyvärr inte det , så jag får klara mej själv :) ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar