Baby Hello Kitty

♥ Hello Kitty


Som ni vet så e jag barnsligt förtjust i Hello Kitty ♥
Har hittat jättemkt söta Hello Kitty prylar * här

Skulle så gärna vilja ha den här söta datorn.
Den kostar ju "bara "  16,500 :-
Alltså inget som jag kommer ha råd att köpa tyvärr,
men drömma kan man ju alltid få göra !!
 



Hittade oxå detta söta USB minne med Hello Kitty ,
det skulle ju passa perfekt till datorn ju .



Det finns massor av söta saker med Hello Kitty på , och det finns ju mkt som man
skulle vilja ha. Tyvärr är det ju ganska dyrt, men någon gång hoppas jag att jag
att jag ska ha råd att köpa ngt av detta iaf !!

Hittade oxå denna jätte söta brödrost , lite coolt att få Hello Kitty på sina rostade
mackor när man äter frulle på mornarna , eller va tycker ni ??!! Hihihi ....




 
Eftersom jag är så förtjust i Hello Kitty så har jag fixat en till email adress :
 [email protected]
Men jag kommer fortfarande att använda min gamla email oxå .



♥ Pussar i massor ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar