Baby Hello Kitty

Här sitter vi och har det bra

Sitter fortfarande hemma hos Jerre, men ska nog ta och gå
hem om en stund.
Det har varit riktigt "häng" här hos Jerre idag .
Karro , jag , Lukke , Fille och Josey har varit här.
 Jerre bjöd på pizza förut , och vi har även ätit av den goda kladdkakan ♥

Har precis kollat på " Vi hade iaf tur med vädret igen "
Hahahaha ... den e riktigt rolig.
Har ju sett den förut , men skrattar lika mkt iaf .
Den e så sjuk *LOL*





Det e lite svårt att få med Jerre´s katt FIA på bild,
men idag har jag lyckats få ett par bra bilder iaf .
Visst e hon söt ??!! ♥





Nu ska jag försöka få Lukke från datorn , så att vi kan dra oss hemåt.
Klockan börjar bli mkt , och jag börjar bli lite trött !!!
Kanske tassar in lite senare innan jag ska sova .

♥ Puss ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar