Baby Hello Kitty

Den som lever får se

I går kväll gick det inte att publicera ngt inlägg, vet inte vad som var fel.
Men nu verkar det ju funka igen då.
 I går var det en ganska bra dag, träffade Josey och vi gick ner på byn.
Hon bjöd på mat på "Köket", och det var jättegott !!! ♥
Sen blev det häng hos Jerre, som vanligt. Men vi stannade inte så länge eftersom
Jerre jobbar fm denna vecka, så han var jätte trött och ville sova .

Pratade med L♥ på MSN lite grann igår , han hade varit till läkaren igår igen.
Nu har han iaf fixat till handen lite. Han skickade några bilder på mailen , och det ser
ju inte så mysigt ut måste jag säga. Men e man inte försiktig , så e det ju sånt som händer.
Tycker faktiskt lite synd om honom. Men e glad att han gått till läkaren och fått det fixat iaf, så
att det inte blir infekterat. Lite ledsen på samma gång , för nu kommer han ju inte hem. Inte
just nu iaf . Men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge tills han bestämmer sej för att
komma tbx . Längtar efter honom & saknar honom ♥

Innan jag somnade igår kväll kollade jag på 2 avsnitt av "The Vampires Diaries"
Åhhh tycker den e så bra , min nya favvo serie ♥

Nu e det tisdagsmorgon , och jag ligger här i min säng med datorn framför mej.
Vad händer idag då ..... ska ner på byn och fika med två vänner senare idag. :)♥
Det ska bli riktigt skoj , det var länge sedan vi sågs, snackade och skrattade tsm.
Ser fram emot den fika stunden ♥
Annars vet jag inte vad det blir , ska väl städa lite här i huset tänkte jag.
Sen blir det väl häng hos Jerre förstås !!!



Ha en fin dag !!! ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar