Baby Hello Kitty

Dax att krama kudden

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova ,
lite "update" först bara

Idag har jag och Lukke varit till Josey. Hon bjöd på äppelpaj
och hallonpaj , som hon hade bakat .YUMMI!!! ♥
Sen gick jag , Izza, Karro och Lukke till Jerre, där satt vi vid
datorerna och kollade på film.
Jag har fixat lite med en ny blogg design igen ,
så ev får min blogg en ny look i morgon !! 

Nu på kvällen åkte jag till Nykroppa och hämtade Izza och lite av 
hennes saker. Hon och Micke ska flytta isär (igen)
Så nu e hon här hos mej , tills hon hittar någonstans att bo.

Fick ett sms av Älsk ♥ i morse på mobilen att han inte har någon dator nu , att
den dog igår kväll. Han skrev att han skulle maila senare från ngt Internet cafe´,
men har inte fått ngt mail idag tyvärr. Så nu e jag lite lessen på ögat dårå.
Men hoppas att han hör av sej i morgon iaf .
Han skrev i smsét att han älskar mej ♥
Det gjorde mej jätte glad iaf !!

Nu ska jag försöka sova lite.
GODNATT & SOV GOTT !!
SWEET DREAMS ♥


♥ Pussar & Kramar ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar