Baby Hello Kitty

♥ Att finnas för någon

Idag har det blivit städat här hemma, har både
dammsugit och torkat golven.
Även mina blommor fick lite vatten, vilket var
behövligt för vissa av dem.
Har även eldat hela dagen, så varmt och skönt blev det
innomhus till slut iaf.
Karro och Douglas kom förbi en stund idag.
Mormor´s lille favvokille ♥!!! Har gosat och pussat
på mitt älskade lille barnbarn.
Han gör en så glad, även om jag är trött och sliten.
Och inte känner mig på humör, så kan ett leende från
Douglas få mig glad iaf. Han är ett litet underverk.
Go´och gla´och söööötaste bebisen som finns :)♥






På kvällen kom lilla goa´Bella förbi med Flisan ♥
Bella skulle på julbord så Flisan stannade hos mig en stund.
Izza & Saga kom oxå hit.
Så vi satt och ritade och klippte lite med tjejerna.
Josey och MCrillen var oxå här en stund.
Fikade gjorde vi oxå,
kaffe och bullar till de vuxna och
Mjölk och bullar till de små tjejerna :)
Både Saga och Flisan är så söta ♥, och dem leker bra tsm.
Så i morgon ska vi ut och åka pulka med dem har vi lovat.
Hoppas att det inte är så kallt ute då bara.





I går kväll var Alex här en stund och nu ikväll kom Joachim förbi och pratade lite.
Tänker mkt på dem allihopa, och finns ju här för dem.
Det känns bra att dem vet det, och att dem kommer förbi
och pratar lite när dem känner att dem vill och orkar.
Deras mamma var en underbar person och vän ♥,
och jag tycker mkt om alla hennes barn.
Så självklart vill jag ställa upp för dem , om jag kan.
Lyssna och prata med dem, ge dem en kram och visa att jag
verkligen bryr mej om dem !!!

Pratade med Älsklingen ♥ nu ikväll oxå, och i morgon kommer
han hem igen ...Längtar förstås !! :)♥
Josey ska ha julbord tsm med sina vänner här i huset i morgon
kväll, så jag och Älsklingen ♥ kanske är hemma hos honom då ist.
Vi får väl se hur det blir, det ordnar sig !!!

Nu börjar jag känna mig lite trött på ögat, det har varit full fart
hela dagen, trots att jag bara har varit hemma.
Snart dax att krypa ner under täcket och krama kudden.
Måste ju ladda om för i morgon , då det är pulkaåkning med
Saga och Flisan :)♥

Ha en fortsatt mysig torsdagskväll alla goa´

♥ Kärlek till alla ♥





 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar