Baby Hello Kitty

♥ Vila i frid min vän

I går kl 07:20 på morgonen somnade en
älskad vän in. När Bella ringde och berättade det
kändes allt så tomt , och tårarna bara rann nerför mina kinder.
Jag visste ju att detta skulle hända , men ändå är frågan
............VARFÖR ?????!!!!
Varför just du, varför skulle just du få denna hemska
sjukdom , som inte går att bota.
Livet är bara så orättvist ibland.

Du var en sån levnadsglad person, alltid ett leende
på läpparna , vi hade alltid så roligt tsm när vi träffades,
du var så omtänksam & snäll och du älskade dina barn
och gjorde verkligen allt för dem !!!
Nu är du borta , och det känns så tomt.
Jag & Bella var upp till sjukhuset igår och tog farväl,
och du såg så fridfull ut där du låg i sängen.
Du var så fin , och hade ett leende på dina läppar. 
Jag smekte dej försiktigt på kinden ,
och tog din hand i min en liten stund.
Vi hade köpt en varsin ros till dej , som vi la på ditt bröst.
Vi satt hos dej en stund, och tårarna bara rann.
Jag kramade om dina barn , och lovade dem att jag alltid
finns här för dem.
Jag hoppas att du har det bra där du är nu min vän ,
du kommer alltid att finnas i mitt hjärta ♥!!

Jag har inte alls många kort på dej , eftersom du inte
ville vara med när kameran kom fram.
Men jag hittade ett jättefint kort på dej , från maj i år
när vi grillade här på tomten och spelade kubb tsm med kidsen.
Senare på kvällen gick vi ut och dansade,
och vi hade så jättekul tsm !!!


Det är så här jag alltid kommer att minnas dej min vän,
en glad och underbar person ♥
Jag är så glad att jag fick lära känna dej, och trots att
vi inte kommer att träffas mera nu så kommer du alltid att
finnas i mitt hjärta !!

Detta var en av våra favoritlåtar, och när jag lyssnar på
den så kommer jag alltid att tänka på dej !!



♥ Vila i frid min älskade vän ♥

Tack för alla glada stunder
Tack för alla ljusa minnen
Tack för allt
Tack för allt du gav
Tack för att du fanns
Tack för god vänskap
Tack för alla ljusa minnen
Tack och farväl



♥ ♥ ♥

Cissi

<3

2010-12-07 @ 14:40:41
  URL: http://ceciliabro.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar