Baby Hello Kitty

♥ Snöoväder

I dag har det snöat nästan hela dagen,
så jag har varit ute och skottat bort lite på
gården iaf. Karro kom förbi när jag var ute och
skottade, så hon hjälpte mej. Snällt av henne :)♥

I morse kom lilla söta Bella förbi en stund.
Bjöd henne på kaffe, och vi satt och pratade lite.
Alltid lika mysigt och trevligt !!! :)♥

Izza & Micke har varit här en stund idag oxå, 
dem åkte hem för att äta för en stund sedan och 
ev kommer dem tbx senare i kväll !!!
Karro och lille Douglas har oxå varit här idag.

Jag känner mej såååååå trött,
så jag tänkte faktiskt ta och lägga mej och vila en liten stund.
Ta mej en liten "powernap" :)♥
Älsklingen ♥ kommer ju hem senare ikväll,
men vet inte riktigt när han kommer. 
Han ringde i morse, och pratade lite. Han sa att han
skulle höra av sig när han är på G hemåt ikväll.
Har inte hört ngt från honom ännu, så han jobbar nog
fortfarande. Gillar ju inte riktigt att han ska köra bil i detta
oväder, men han lovade att han tar det lungt
och att han ska köra försiktigt !!!

Nu blir det att inta ryggläge en stund,
lägger mej och lyssnar lite på musik ♥


Ha en fortsatt mysig och fin torsdagskväll !!


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar