Baby Hello Kitty

♥ Lite kyligt idag med

Vaknade som vanligt vid halv sju tiden , men låg kvar och
snozade till sju. Ville verkligen inte gå upp ur min varma säng.
Men vid sju gick jag upp iaf, upp för att fixa kaffe.
Det är inte lika kallt i huset idag, som det var igår morse.
Men det är ju inte varmt precis :(
I köket visar termometern på 12,9 inne´och "bara" -14,2 ute.
Så det blir att elda idag med.
Kan ju inte påstå att jag är sysslolös här i huset iaf.
Vilken tur, hade ju kanske varit lite trist att bara sitta hela
dagarna och inte göra ett dugg !!!
Tänkte ta och köra ett varv med snabeldraken idag oxå ,
har varit lite lat ett par dagar och inte orkat ta fram den.
Så nu börjar det samlas lite dammråttor i hörnen.
Men idag ska dem bort !!!
Annars har jag inte så mkt planerat inför denna torsdag.
Får väl se vad som händer och sker under dagen !!

Önskar alla en jättefin dag.
Var rädda om er, och dem som ni älskar ♥





♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar