Baby Hello Kitty

♥ Jodå, det är ok ....

Men har varken orkat eller haft lust att blogga
på ett par dagar nu igen. Har haft en lite pause,  
but now I´m Back !!! Missed me ??!! ;)

Min kropp och mitt huvud känns fortfarande tungt.
Det är en del saker som känns väldigt tunga och jobbiga just nu ,
men jag försöker ta tag i vissa saker iaf, puscha mej själv och kämpa på.
Och än har jag inte gett upp, så än har jag inte heller förlorat !!!!
Allt ordnar sig, på ngt sätt ordnar det sig till slut !!!

Har inte varit så social de senaste dagarna heller,
har mest hållit mej hemma och pysslat med lite allt möjligt !!!
Älsklingen ♥ åkte iväg på jobb i tisdags morse
och han kommer hem i morgon kväll ,
för på fredag ska vi på begravning :(

Förra fredagen när han kom hem var vi hemma hos honom
på kvällen , och packade lite. Senare gick vi ut en sväng till
Cesar och träffade hans bröder!! Det var skoj !!! :)♥
På lördagen tog vi det lungt, var hem till honom och fortsatte packa.
Izza, Micke och Saga kom förbi där och fikade , sen gick vi till huset
och åt middag. Senare på kvällen blev det lite kortspelande 
med Fille och Joachim.
På söndagen hände inte heller så mkt, 
hade det bara lungt och skönt :)♥

Denna vecka, eller de dagar som har gått denna vecka har
det inte hänt ngt speciellt heller. Jag är ju som sagt lite
trött och sliten, så jag har mest varit hemma.
Varit ut och gjort lite ärenden , men annars har jag hållit mej i huset. 
Karro, Douglas, Izza, Micke och Josey har varit här och hälsat på.

I tisdags körde kära vännen Bella upp, och hon klarade det.
Så nu har hon körkort !!!
Jag visste att hon skulle fixa det ,
och jag är verkligen glad för hennes skull :)♥
Har inte träffat Bella på ett par dagar nu,och det känns tråkigt.
Men jag hoppas att vi snart kan ses ... I Miss my friend ♥!!

Läggdax för lilla mej nu , så jag säger: 
GODNATT & SOV GOTT !!



♥ Kärlek till alla ♥



Nathalie

Man måste få ha en bloggpaus ibland. Men kul att du kommit igång igen. Har saknat dina inlägg :)

2010-12-17 @ 00:30:16
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar