Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon på er

Har inte haft varken lust eller ork att blogga på
ett par dagar nu igen !!!
Känner mej lite trött i själen , och livet känns
lite tufft och jobbigt just nu !!
Men det blir förhoppningsvis bättre snart , hoppas jag.



Det har inte hänt så mkt nu under dagarna som jag
inte har varit in här och skrivit.
Jag har sågat & eldat hela dagarna för att få lite
värme i huset. Upp & ner i källaren hela dagarna.
Har ont i hela kroppen , och är trött i huvudet.
Men sånt är livet , inte mkt att gnälla för egentligen !!
Har möblerat om i mitt sovrum igen...hahahaha :)
Får väl se hur länge jag har det som det är nu !!

Älsklingen ♥ kom hem igår kväll. Han kom förbi en stund,
men båda var trötta och kände oss inte så sociala,
så jag skjutsade honom hem till sig.
Vi ska höras idag ist, då kanske det känns bättre.
Det hoppas jag att det gör, jag vill ju vara med honom men inte
när han är tjinkig och trött. Då är han inte så rolig att umgås med.
Jag är inte heller så rolig när jag är trött och sliten , det vet jag.
Då vill man helst bara vara för sig själv en stund,
för att ta igen sig och få lite nya krafter.
Ladda om batterierna och Sen kommer man tbx med nya tag !!!

Fille hade några kompisar här igår kväll , dem spelade Monopol
 och kort. Jag och Jerre kollade på IDOL, och jag är jätteglad att Jay
gick vidare till finalen nästa vecka. Han ÄGER !!!
Gillar hans röst och jag hoppas att han vinner hela IDOL !!

När IDOL var slut gick jag och la mig, Fille och hans kompisar
gick upp på övervåningen så det blev lungt och tyst här nere.
Låg och tänkte en stund innan jag somnade, på lite allt möjligt.
Tårarna började förstås rinna , och kudden blev blöt.
Mycket tankar och funderingar som snurrar i mitt huvud nu igen.
Somnade till slut iaf , och vaknade vid sju tiden som vanligt i morse.
Men låg kvar under mitt varma täcke till kl 8 ,
kände verkligen inte för att gå upp och frysa.
Men nu sitter jag här iaf med pyjamas, morgonrock och tofflor...
dricker mitt älskade morgon kaffe och lyssnar lite på musik :)♥ 
En soft lördagsmorgon med andra ord.
Lite kyligt är det inne, så jag ska snart ta och gå ner och elda lite tänkte jag.

Min underbara vän Bella ♥ ringde nyss, och jag är så otroligt tacksam
och glad att hon är min vän. Hon är så omtänksam och snäll,
och har ett hjärta av guld ♥ !!! Hennes son var här igår kväll hos Fille ,
och han kom in till mig och satte sig vid min säng och pratade lite,
han höll mig i handen och sen innan han gick gav han mej en kram och
sa Godnatt. Han hade ringt till Bella igår , när han var på väg härifrån ,
och sagt till henne att dem måste hjälpa mig för han tycker inte
att vi ska frysa här i huset.
Jag börjar gråta när jag tänker på det,
han är oxå så snäll och omtänksam .
Men det känns ju dumt , vill ju inte att dem ska behöva hjälpa mig.
Kanske hjälper Micke mig att få min bil såld idag,
då har jag ju till Pellets själv. Tycker inte om att be om hjälp av andra,
inte när det gäller såna saker. Men jag vet ju att om det skulle vara omvänt ,
så skulle jag göra allt jag kunde för att hjälpa Bella och hennes familj
om dem skulle behöva något.
Det är dem bästa och goaste vännerna jag har här i stan ,
och då ställer man ju upp för varandra så klart.
Men jag har ju så svårt att ta emot hjälp, jag ger hellre än att ta.
Måste lära mig att det inte alltid är fel att ta emot hjälp heller, jag vet !!
Men jag tycker att det känns pinsamt, och jag vill inte stå i skuld till någon.
Bella skulle höra av sig senare i em igen,
hon ska till Karlstad idag och b.l.a hälsa på våran vän som ligger på sjukhuset.
Hon lovade att hälsa från mej oxå ge henne en STOR kram !!

Nu ska jag ta och fixa i ordning lite här hemma,
kanske tittar in senare och skriver av mig lite igen !!
Ha en toppen fin lördag alla sötnosar.
Glöm inte mössan nu i vinter kylan !!!




Kärlek till alla

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar