Baby Hello Kitty

♥ Frozen

Vaknade upp i morse och kollade på termometern
i köket .... ingen trevlig syn !!



Så det var bara att gå ner i källaren och börja elda.
Vilken fantastisk onsdagsmorgon ...hmmmm !!
Sånt är livet , när man bor i huset som Gud glömde..haha !!
Bara att försöka vara glad iaf, att vi har tak över huvudet,
det finns ju faktiskt dem som har det värre.
Så det är bara att gilla läget, och kämpa på.
Men jag måste ändå säga att jag hatar kylan ,
det är bland det värsta jag vet.



Så här ser det ut på insidan på altandörren i mitt sovrum.
Jag behöver ju inte köpa snö på spryburk att spraya på
mina fönster iaf ...här har jag "real stuff"

Jag förstår inte dem som tycker det är så härligt med vintern.
Det är ju inte kul att gå runt och frysa , det är inte min
grej iaf. Tacka vet jag sommaren..... med massor av sol
och värme . Det är livet det !!! :)♥

Ska sluta gnälla nu , men kände att jag måste skriva av mig lite.
Vill försöka få upp värmen i mina händer och fingrar,
som just nu känns som istappar.
Får väl ta och sätta på mig ett par vantar,
tar ju några timmar till innan det blir varmt här i huset

Ha en toppenfin onsdag alla sötnosar!!
Var rädda om er i kylan !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar