Baby Hello Kitty

♥ En kylig tisdagskväll

Tänkte göra en liten uppdatering vad
vi hade för oss i helgen här hemma.
I lördags ringde Älsklingen♥ när han hade vaknat
vid halv elva. Han frågade om jag ville komma ner
på stan och ta en fika.
Men eftersom jag hade börjat elda, så kunde jag inte
göra det. Han kom förbi här en sväng ist.
Satt och pratade lite , och sen gick han hem en sväng
igen. Han skulle iväg på julbord med sina bröder.
Senare på kvällen kom han tbx hit igen,
då blev det lite kortspelande med Josey, Fille & Cissi.
Senare på kvällen tog vi fram lite olika sällskapsspel som
vi spelade. MCrillen och Jerre kom oxå förbi och var med.
Vi var uppe till sjutiden på söndagsmorgonen.
Jag och Älsklingen♥ la oss en stund, men vi sov inte.
Vi låg och pratade om allt möjligt. Vid tiotiden gick vi upp igen.
Karro & Douglas kom förbi, och vi satte oss i soffan och softade.
Vid ett tiden åkte Älsklingen ♥, Micke och Fille och hämtade ved
med släpkärran som de hämtade uppe hos Teddy. 
Älsklingen ♥ köpte ved till mej, för jag hade ju inte så mkt kvar
nere i källaren att elda med. Gulligt av honom !!!
När dem kom tbx med veden hjälptes vi åt att få ner all ved
i källaren , och sen staplade jag, Josey och Älsklingen ♥ veden
fint där nere. Det är en hel del ved så jag hoppas att det räcker
ett tag iaf.
När vi var färdiga med det, gick Älsklingen hem en sväng,
för att duscha och byta om.
Han kom tbx senare och då fixade vi i ordning lite att äta.
Resten av söndagskvällen blev det bara soffläge framför tv´n.
Gick och la oss redan vid halv tio tiden.

På måndagsmorgonen ringde Bella och berättade det hemska
som hänt. Jag väckte Älsklingen ♥ och berättade förstås,
och sen låg vi bara och höll om varandra en stund och grät.
Jag bad honom att inte åka iväg och jobba, och det gjorde han inte.
Han gick hem till sig en stund och jag gick ner på stan
och fikade med Bella och Flisan på "Skafferiet"vid tolv tiden.
Vi satt där och pratade och grät, och skrattade omvartannat 
Det var så skönt att sitta där och prata med Bella ♥
Efter det åkte vi ju till sjukhuset i Karlstad för att ta farväl av
våran kära vän♥. Vi fick skjuts av Micke & Izza.
När vi kom hem igen ringde Älsklingen♥ och han kom förbi.
Vi åt lite mat tsm, ingen av oss åt så mkt.
Men lite grann fick vi i oss iaf.
Efter det satte vi oss framför tv´n och tog det lungt.
Vid elva tiden var det Godnatt, då var vi båda jätte trötta!!
Cissi åkte iväg till Borås, till sin pappa på morgonen.
Hon kommer tbx igen runt den 20: onde

Tisdag idag ....och det har varit en lugn dag.
Har eldat nästan hela dan, så inne i huset
är det riktigt varmt och skönt nu.
Men ute är det -20 igen ...Brrrrr !!!
I hate it !!!!

Älsklingen ♥ åkte iväg på jobb i morse.
Så nu får jag klara mej utan honom i ett par dagar igen.
Det går säkert bra, men jag kommer att sakna honom förstås.
Sakna att vakna upp brevid honom på mornarna,
sakna hans stora varma famn...men dagarna går fort,
och snart är han hemma igen !! :)♥

Lilla goa´vännen Bella ♥ kom förbi en stund på em,
och tog en kaffe. Alltid lika mysigt !! ♥
Josey och Jerre kom förbi efter jobbet,
Karro och Douglas kom oxå,
och även Izza och Micke kom förbi.
Så det var fullt hus här på kvällen.
Vi åt lite mat tsm , och sen gick alla hem till sitt !!

Tog lite nya kort på lille underbara Douglas ♥ nu i kväll.
Han växer så det knakar, mormor´s lille "Glis"




I believe I can fly


Douglas lånade Mormor´s tomteluva ♥





Nu är jag trött både i huvudet , kroppen och på ögat.
Ska ta och lägga mej och kolla på någon film tänkte jag.
Ha en fortsatt fin tisdagskväll allihopa !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar