Baby Hello Kitty

♥ Julen är avklarad

Julen är äntligen över , och det känns skönt.
Jag är ingen Big-fan av julen precis men
har haft mysiga och trevliga dagar nu under
denna jul tsm med nära och kära :)♥
 Jag fick massor av fina julklappar och det
blev jag förstås jätteglad för ♥

Här kommer lite bilder från Julafton !!


♥ Douglas & Fille ♥


♥ Mitt Älskade lille barnbarn ♥



♥ Izza & Dogge ♥



♥ Izza, Dogge, & Micke ♥



♥ Cissi & Jerre ♥



♥ Josey, Karro, Izza, Cissi & Douglas ♥



♥ Julpussen på kinden ♥


♥ Lille julnissen ♥



♥ Världens bästa kille ♥



♥ Lukke & Micke in action ♥



♥ Strike a pose ♥



♥ Karro, Josey och Cissi ♥

Inte många dagar kvar nu på detta året.
Ser fram emot det nya året, hoppas att det
blir bra. Jag önskar att saker och ting ordnar sig,
och att det blir ett år fullt av lycka, fina stunder,
nya möjligheter och massor av kärlek ♥

På Nyårsafton ska jag och Älsklingen ♥ ha Douglas,
 Emelia, Amanda & Jamina här hos oss.
Så det blir ett lungt nyårsfirande tsm med barnbarnen.
Det kommer säkert att bli mysigt och roligt !! :)♥ 

I dag är det tisdag, har blivit lite dag vilsen den
senaste tiden. Har inget speciellt inplanerat för dagen.
Får väl se vad som händer, det blir nog lungt iaf.
Softa och kolla på film kanske, det är ju mysigt :)♥

I går var Izza, Micke, Saga, Karro, Douglas och Josey
här en stund. Vi fikade och Älsklingen ♥ lekte med Saga.
Han satt på sig sin overall och kastade sig ut i snön på baksidan....Hahahhaha !!
 Vilken syn , det var riktigt roligt och vi fick oss ett gott skratt.
Han är lite tokig ibland, min goa pojkvän :)♥
Han gjorde några snöänglar till mig(för att jag gillar änglar) 
och en kullerbytta rakt ner i snön ... Hahahha :)♥





♥ ♥ ♥

Önskar alla en jättefin och mysig dag !!!
♥ Kärlek till alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar