Baby Hello Kitty

♥ Nästan allt färdigt .....

Nu sitter jag här igen , framför min dator :)
I dag har det varit storstädning här i huset ,
och Karro hjälpte mig att fixa Lukke´s rum och hon hjälpte
mig även att klä granen och städa.
Så nu är det riktigt ok här hemma.
Fille fixade pepparkakshjärtan idag ,
som jag, Josey & Karro dekorerade.
De blev riktigt NAJS :) ♥
Men funderar fortfarande på vart jag ska hänga upp alla hjärtan,
och än så länge ligger dem kvar på köksbänken !! 
Josey och Jerre kom hit på em, och Älsklingen lagade middag igen.
Idag blev det torsk med sås, räkor och hemlagat mos. Supergott :)♥
Fick en pall med pellets hemkört idag oxå , så det bar jag, Älsklingen♥
och Karro ner i källaren och staplade upp där nere .
Det är iskallt ute ...Brrrr !!!!
Nu visar termometern på är - 25 grader .
Kan ju tro att det är en ny istid som är på G . Me don´t like !! :(
Men inne i huset är det riktigt varmt & gott .
Såååååå härligt ♥!!!!!
Izza & Micke kom oxå förbi en stund nu i kväll ,
men dem stannade inte så länge.
Nu är det snart sängdax för lilla mej , är lite trött på ögat.
Älsklingen♥ och Fille sitter i soffan i vardagsrummet med varsin
dator och kollar på tv :) ♥ Dem är för söta mina goa´killar !!

♥ Good Night & Sleep tight
Sweet Dreams ♥



♥ Kärlek till alla ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar