Baby Hello Kitty

♥ -28,2 grader

OMG .... det är så kallt ute nu på morgonen.
Som tur är har vi ju pellets nu , så inne i huset är det inte kallt.
Älsklingen ♥ var och beställde en pall pellets till igår,
och den blir hemkörd nu under dagen.
Han vill inte att det ska vara kallt, och att vi ska frysa här hemma.
Va go´han är !!! :)♥
Han skulle ha åkt iväg på jobb igår , men det blev ändrade planer
och det är jag glad för !! Han åker nog inte förren efter nyår !!

I går hade jag en jättemysig och trevlig dag tsm med kära
vännen Bella i Kristinehamn. Vi åkte vid tio tiden på morgonen,
och kom tbx hem vid halv fem tiden !!
Så det var en heldag tsm med bästa vännen ♥
Mycket prat och skratt medan vi strosade runt i affärerna.
Vi shoppade julklappar,fikade och var och åt lunch på Kina.
Verkligen en toppenfin och jättemysig dag !!! :)♥

På kvällen lagade Älsklingen♥ mat, sen blev det bara
att softa i soffan framför tv´n :)
Josey kom förbi med lille Douglas en stund ♥ 
När Karro hämtade honom, så gick jag och Josey till ICA.
Fixade en julgran , så nu har vi en riktig gran oxå.
Inte bara min rosa pimp gran :)

Idag blir det storstädning här hemma. Fille har lovat hjälpa till:)
Ska även baka pepparkakshjärtan, som jag ska dekorera sen.
I morgon kommer Cissi hem, det blir kul.
Har ju saknat henne förstås :)♥

Nu ska jag ta och fixa iordning lite frulle, innan det är
dax att börja ta tag i allt som ska göras idag !!
Ha en toppen fin onsdag allihopa



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar