Baby Hello Kitty

♥ Julen närmar sig

Måndagsmorgon , och här sitter jag i min säng
med datorn framför mej och självklart har jag
en kopp kaffe brevid mej på sängbordet oxå :)♥
Om 4 dagar är det julafton, och det känns lite jobbigt.
Tycker ju inte att det är så roligt med julen nu för tiden.
Men jag hoppas att jag & barnen kommer att få en fin
och mysig jul tsm iaf ♥ !!!!

Helgen har varit bra, har haft fullt upp.
Bilen startade i fredags morse och jag kom iväg och
köpte 20 säckar pellets !!!
Så nu har jag varmt i huset , och det känns så skönt
att slippa springa upp och ner i källaren och elda.

Begravningen var jättefin, och jag grät förstås jättemycket.
Som tur var satt jag med mina närmaste i kyrkan,
Fille, Älsklingen, Bella, Jerry, Jocke och Flisan. :)♥
Fille grät oxå , vi pratade om det efteråt och han sa till mej
att han inte kunde hålla tbx tårarna när han såg hennes barn
när dem var framme vid kistan och la sina blommor.
Han vet ju precis hur det känns , och jag grät jättemkt
oxå just då. Mkt minnen från när Adam begravdes,
det är ju faktiskt bara ett år sedan.
Men som sagt det var en jättefin begravning, och
efteråt var vi till Kyrkans Hus där det bjöds på
smörgåstårta, kaffe och kärleksmums.

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag aldrig mera
kommer att få träffa min goa´vän !!
Jag saknar dej , och jag hoppas att du har det bra där
du är nu. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta ♥ !!!
Du var en underbar person , och jag är så glad att jag
fick lära känna dej.
Vila i frid min älskade vän ♥



På fredagskvällen var vi hemma hos Älsklingen ♥ och packade.
Lukke hjälpte oxå till. Han tycker det är ok att Sören flyttar
hem till oss nu. Och det känns jättebra !!! :)♥

På lördagsmorgonen kom Teddy och hjälpte Sören att flytta
saker från hans lgh. Jag, Bella och Flisan åkte på en
roadtripp till Hällefors. Vi var till "Billiga Nicklas" och
handlade lite, och sen var vi och fikade innan vi åkte hemåt igen.
Det var mkt trevligt och mysigt :)♥

När vi kom hem var vi till Ica och handlade lite, sen hem
till huset. Josey och Karro bakade Lussebullar,
pepparkakor och knäck !!
Jag gjorde iordning lite mat och efter att vi hade ätit
plockade jag lite med sakerna som Sören lämnat här.
Skjutsade Lukke med hans dator till Alex, för dem
skulle sitta där och ha LAN.
På kvällen gick jag och Älsklingen ♥ till Cesar en stund.
Vi tog några öl , och sen gick vi hemåt igen !!!

På söndagsmorgonen när jag vaknade snöade det
jättemkt ute. Så jag gick ut och skottade undan det
mesta på gården. Som tur var så var det inte så tungt,
det var lätt och fin snö.
Karro och Douglas kom hit på em, och jag passade
Douglas medan Karro var på fotbollsträning.
Izza och Micke kom oxå förbi på dagen.
Packade upp kartonger och möblerade om lite under
dagen , så att Älsklingens saker får plats.
Älsklingen ♥ lagade mat på kvällen, han gjorde sin köttfärssås.
Det var jättegott och mumsigt :)♥

Innan Izza och Micke åkte hem drack vi glögg och åt
pepparkakor och lyssnade på julmusik.
Lite härlig julstämmning ♥
Senare på kvällen blev det bara att softa framför tv´n
och mysa tsm med Älsklingen ♥

Ja det var det som har hänt här sen jag skrev sist,
och som ni förstår så har pojkvännen flyttat hit nu.
Nästan iaf, han har lite saker kvar i sin lgh,
men det är inte så mkt !!! 
Det känns mysigt att bli sambos, och jag hoppas att
det kommer att funka bra. :)♥


Önskar alla en fantastisk måndag,
Var rädda om er och dem som ni älskar.
Ta det lungt, och stressa inte ihjäl er för att
det snart är jul.
Take it easy, smile & be happy ♥

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar