Baby Hello Kitty

♥ F.R.E.D.A.G

Det är fredag , men det känns inte alls så
härligt just nu , som det brukar göra  !!
Har inte sovit många timmar inatt,
har haft för mkt tankar som snurrat runt
i huvudet och många tårar som runnit.
Kallt som f*n i huset nu oxå, termometern i 
köket visar på 8 grader innomhus.
Ska snart kolla om jag får igång bilen,
så ska jag åka ut till gubben som säljer pellets.
Får hoppas att han har ett par säckar till mej.
Jag orkar inte med att ha det så här kallt längre,
jag orkar bara inte ......

Älsklingen ♥ kom hem igår kväll iaf, han kom förbi
här en stund , men sen åkte han hem till sig.
I dag är det begravning och det känns förstås inte
alls kul. Har en stor klump i magen, men jag
hoppas att det kommer att gå bra och att det blir
en fin begravning trots allt !!
Vet inte vad jag ska ha på mej , men hittar nog
ngt i garderoben som jag kan ha.
Måste ner på stan och fixa blommor oxå ,
innan vi ska till kyrkan vid 12 tiden.

Ska ta och dricka upp kaffet här nu och 
sen börja ta tag i den här dagen.
Kan ju inte sitta här och tycka synd om mej själv,
det är bara att försöka göra ngt åt det ist.
Förhoppningsvis blir det en fin & mysig dag iaf,
trots att det just nu bara känns som skit....
men det är ju som sagt Fredag !!
Fredag = MYYYYYYSSSS :)♥

Ha en underbar & Mysig fredag alla sötnosar
* Carpe Diem *



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar