Baby Hello Kitty

♥ Ny design

Kolla in min nya design ....vad tycks ???
Jag gillar min nya design jätte mkt, tycker den är superfin !!! ♥ 
Har fått hjälp med denna design av en jätte duktig tjej , som heter Malin

Nu har jag inte varit inne här på bloggen och skrivit ngt på ett par dagar igen.
Men tänkte iaf berätta att helgen har varit jättebra & skoj :)♥
I fredagskväll kom Fille hit med några kompisar. Vi satt och drack lite öl ,
och spelade spel. Vid fyra tiden på morgonen hade alla gått hem , och då
gick jag och la mej :)
I lördags var det lite segt under dagen. Bjöd Fille, Cissi och Karro på mat
på em. Och senare på kvällen kom några polare till Fille hit igen.
Så lördagskvällen blev liknande fredagskvällen , med öl och spelande.
Min fd granne S*, när jag bodde i lägenheten..... kom oxå hit.
Han är jätte trevlig ,rolig och pratar mkt :)
Jag och S* gick ut en sväng och han bjöd på öl på Cesar.
Det var trevligt och kul !!! När dem stängde vid ett tiden gick vi hem
till ungdomarna igen, och satt och spelade och snackade med dem till
5 tiden på morgonen ungefär :)
I söndags var jag väldigt seg , för jag sov bara 3 timmar innan jag var uppe igen.
S* ringde på fm och bjöd på kaffe hemma hos sig, efter det gick jag hem till Karro
och tog med mej Douglas hem till mej en stund, så Karro fick lite tid för sig själv.
Douglas var hos mej ca 2 timmar , sen gick jag hem med honom igen.
Det gick jättebra att ha honom här , han var så snäll så !!
Gosade och snusade på honom ordentligt medan han var här... Mormor´s lille "Glis" ♥
S* bjöd mej på mat på Cesar på kvällen. Vi åt Laxplanka , och det var verkligen jättegott !!
Det var mkt trevligt och mysigt, och det kändes ju lite lyxigt att bli utbjuden på mat oxå :)

I dag har jag och Josey varit ner och solat på fm , sen var vi ner på stan med Karro
och tog en fika på Caféhuset . Mysigt , som vanligt !!!
Var även och tog en fika med S* på em, på Caféhuset. Nice !! :)
 Cissi och Lukke sitter och spelar WII nu,
och jag tänkte snart krypa ner i sängen och sova lite.



♥ NATTI NATTI !!!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar