Baby Hello Kitty

♥ Haft lite att göra idag

Måndagen har gått fort idag tycker jag.
I morse åkte jag över till Karro, och hjälpte henne att bada Douglas ♥
Det gick jättebra. Han tyckte om att bada ,
och han låg nöjd och tyst i min famn hela tiden.
Mormor´s lille gulleplutt ♥





Efter att Douglas badat färdigt, och fått sig lite mat i magen.
Så blev det en liten fika stund på stan , med Bella :)♥
Efter det åkte jag hem.Karro och Douglas gick hem till sej, för BVC skulle
komma på hembesök till dem. 
Izza kom till huset, och hon och Lukke följde med mej
och köpte ett par säckar pellets.Dem hjälpte mej att bära ner det i källaren oxå. 
Sen fortsatte jag att klippa resten av gräsmattan, som jag inte klippte igår.
SUCK ... det var lite jobbigt , men nu är det iaf gjort för den här gången.

På kvällen bytte jag och Karro sängar med varandra. Körde dem på Saaben,
och det gick ganska  bra. Men svettigt var det, och lite kämpigt att få upp den
i trappan hos Karro. Men jag, Karro och Lukke hjälptes åt så till slut fick vi upp den iaf.
Karro bjöd på pizza på kvällen , det var gott det :)
Josey kom förbi en liten stund på kvällen oxå.

L´s ♥ lilla mamma ringde mej idag. Allt var bra med henne, och hon sa att hon saknar mej :)♥
Fick ett mail av L♥ idag oxå. Han skrev som vanligt inte så mkt ,
men är glad att han fortfarande hör av sej iaf.

Har möblerat om lite i mitt sovrum nu, så att det skulle passa med den nya sängen.
Det blev faktiskt ganska bra, är riktigt nöjd ;)

Now it´s time for bed ..... Goodnight & Sweet Dreams

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar