Baby Hello Kitty

♥ Regnig tisdagsmorgon

Usch vilket väder det är ute, det blåser och regnar.
Jag & Bella tänkte ta en morgon promenad nu på morgonen
när hon slutat jobba. Men vi struntade i det !!
Inte så mysigt väder att promenera runt i.
Ska till henne senare i kväll på "Kryddparty" , så
vi ses ju idag iaf :) ♥

Jag har skickat iväg en mkt grinig liten kille till skolan
nu på morgonen. Han har ju inte världens bästa morgon
humör precis. Men han kom iväg till skolan iaf , och det
är ju huvudsaken. Han slutar vid ett tiden idag.
Jag hoppas att han är på bättre humör när han kommer hem :)

Nu sitter jag här framför dator, som vanligt på mornarna.
Dricker mitt kaffe , och bara njuter av att vara själv en stund.
Ska snart ta och städa lite här hemma tänkte jag.
Sen får vi se vad som händer resten av dagen.



Ha en fantastisk dag alla goa´
Var rädda om er ♥ !!

~ Don´t worry , Be Happy ~ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar