Baby Hello Kitty

♥ Homeparty

Nu ikväll var jag till Bella på "Kryddparty",
Vi var 6 stycken som kom på partyt, och det var
jätte trevligt och mysigt !!! ♥
Produkterna som återförsäljaren Mia berättade om,
kom från ett företag som heter Alpnaering
De har inte bara kryddor, utan även hälsoprodukter & hudvård.
Mia bjöd på köttfärs med tacokrydda, ostsås, vitlöksdipp,
gurka, morot, kex med paprikaost. Det var verkligen jättegott !! ♥
Kul att få smaka på några av kryddorna.
Jag beställde ett special paket med tacokrydda, vitlökskrydda och ostkrydda.
( De vi fick smakprov på nu i kväll ) Beställde även en paprikakrydda :)
När Mia pratat färdigt och vi gjort våra beställningar , så bjöd Bella på
kaffe, smörgås & bullar. Mumsigt ♥
Vi satt och små pratade lite allihopa , innan alla tackade för
en trevlig kväll och gick hem !!

I morgon kanske det blir en liten tripp till Sthlm ,
 Vill ju åka till graven och lämna blommor ,
för i morgon skulle Adam ha fyllt 49 år .
Men kylaren på Saaben håller ju på och krånglar fortfarande,
så vet inte om jag vågar åka med den.
Kanske kan fråga Jerre om jag får låna hans Volvo istället,
så kan han ju ta Saaben till jobbet, för det e ju inte så långt att köra iaf.
Den lilla biten till OLW klarar ju Saaben av iaf .
Ja ja får se hur det blir i morgon.....





Nu ska jag lägga mej i bädden och kolla på film.
Gonatt alla sötnosar , Sov Gott & Dröm Sött ♥ 




 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar