Baby Hello Kitty

♥ Måndag igen

Måndag , och början på en ny vecka igen.
Känner mej jätte trött på ögat idag , vet inte vad det beror på för jag
har sovit ganska bra i natt.
Fick iväg Lukke till skolan i morse , efter massor av tjat och gnäll förstås :(
Jobbigt att det ska vara så varje morgon , men jag är glad när jag
får iväg honom till skolan iaf.
På morgonen städade jag färdigt här hemma ,
så nu är det skinande rent ...hahahaha :)

Sedan blev det en liten sväng ner på stan och träffade Karro, Douglas och Izza :)♥
Vi tog en fika på Caféhuset. Bella , Flisan och Gunnis kom oxå dit
så vi satt och pratade en stund med dem. Mysigt och trevligt förstås ♥
Nu är jag hemma igen , och ska lägga mej och vila en stund
för har jätteont i huvudet. Lukke slutar 15:20 idag , så jag hinner vila
en stund innan han kommer hem.




Önskar alla en fin måndag♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar