Baby Hello Kitty

♥ Freeeeeeeedag

Sitter som vanligt här med min kaffekopp, den 2:dra än så länge
och kollar runt lite på datorn. Har kollat om det hänt ngt på Fejjan,
har även läst mailen och läst lite bloggar.
En vanlig morgon i mitt liv alltså :)♥

Idag är det fredag , och det känns härligt !!
Vet inte om det blir utgång nu i helgen , men har iaf några öl på kylning.
Så även om jag inte går ut , så ska jag ta mej någon öl hemma iaf :)♥
Fille kom förbi igår kväll en stund , med Cissi, Anton & Joachim.
Vi satt och snackade lite, det var nice !!!Fille frågade om vi ska hitta på ngt i helgen ,
så vi får väl se om vi gör det !!

L´s♥ lilla mamma ringde mig igår , hon hade en hel del att berätta.
Så det var jättekul att prata med henne. Lovade henne att jag snart ska komma och
hälsa på henne, hon vill ju så gärna träffa lille Douglas oxå.
Så det kanske blir en tripp till Sthlm snart. En liten tripp , över dagen iaf !!
Har ju iaf tänkt att åka dit den 25:de, till graven. Lägga blommor och vara en stund
med Adam.Det är ju hans födelsedag då, och jag och barnen har pratat om att
vi vill dit då. Men vi får ju inte plats allihopa i en bil , så vi får se hur vi ska lösa det.
På ett eller annat sätt ska vi dit iaf.

Det regnar ute idag oxå , och det är mulet och grått. Trist !!!
I går tände jag en massa ljus här hemma , så det blev lite mysigt. 
För att det var så tråkigt väder ute. Så det blir nog att göra det idag oxå.
Älskar ju att tända ljus hemma , tycker det blir så mysigt och det luktar ju gott oxå :)♥
Brukar tända ljus för min pappa och för Adam ibland oxå, för att jag saknar dem
och för att visa att jag tänker på dem. Det är två män i mitt liv som har betytt mkt
för mig på olika sätt ,och dem kommer alltid att finnas i mitt hjärta♥.
Jag hoppas att dem båda har det bra där dem är nu ♥


Hoppas att jag kan träffa lilla Saga en stund idag.
Izza & Micke åkte ju och hämtade henne igår.
Hon är ju en sån underbar unge , lilla Saga.
Ska fråga Karro om jag får låna lille Douglas en stund oxå .
Mormor´s lille ängel !!! ♥

Nu är det dax att fixa lite mera kaffe , sen ska jag ta och sätta igång här hemma.
Plocka undan lite, göra mig i ordning och ev kommer snabeldraken fram oxå.
Önskar alla en fantastisk fredag♥ !!
~ Live and have fun ~

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar